een nieuw bijzonder avontuur

Hallo lieve allemaal,

Het is inmiddels alweer februari. We zijn al weer 7 maand getrouwd en het is dus ook alweer een dik half jaar geleden dat we onze reis naar Kenia mochten maken. Een reis waar we nu nog steeds van aan het na genieten zijn maar we zijn eerlijk, we zijn wel weer toe aan een nieuw avontuur! en wat voor één!!.. Morgen gaan we op reis, en dat gaat een hele bijzondere reis worden. We gaan niet samen reizen deze keer maar nemen mijn hele familie mee.. heit, mem, broers, zus, aanhang + kids. Deze keer gaat de reis naar Nieuw Zeeland. Zoals jullie wellicht weten woont mijn zus in Nieuw Zeeland, ze woont hier inmiddels al 2 jaar en gaat nu trouwen!!! Hier moeten wij natuurlijk bij zijn dus vertrekken wemorgenochtend 8 uur met de Brouwer express (jajaa een heuse busmaatschappij die Brouwer heet dat is dan ook de beste maatschappij die ons kan wegbrengen natuurlijk!) naar schiphol. Vanaf schiphol staat ons een vliegreis te wachten van zo'n 11 uur naar Hong Kong. In Hong Kong moeten we 14 uren wachten dus kunnen we mooi in een hotel even slapen en natuurlijk de stad wat verkennen. Na Hong Kong moeten we nog een vliegreis maken van 11 uur en dan zijn we in NZ. Dan nog een binnenlandsvluchtje en dan na zo'n 48 uur reizen kunnen we eindelijk zuslief Bauk + aanstaande in de armen sluiten! We hebben haar voor het laatst met onze trouwerij gezien en Dan mei 2010! Het is dan ook extra bijzonder om elkaar eindelijk weer live te mogen kroepen en bij te praten. Alles gaat nu via de skype dat is super hoor maar het is toch anders dan live..

We hebben de koffers gepakt, laatste dingetjes nog even regelen, vroeg op bed en dan kan de reis beginnen! We hebben er onwijs veel zin in. Via de site proberen we jullie wat op de hoogte te houden, mijn zus heeft zelf ook een site (baukje.waarbenjij.nu) dus misschien gaan we daar ook wel de verhalen op posten. Na de trouwerij gaan we nog rondtrekken dus we weten ook niet helemaal zeker of en wanneer er weer internet is.. maar jullie zien vanzelf wanneer er verhalen verschijnen op de site :)

Lieve groetjes van Hendrik & Dieuwer

update: We zijn inmiddels aangekomen :) Hebben een goede vlucht gehad, helaas weinig van Hong Kong kunnen zien ivm met dikke smok/mist.. Helemaal brak kwamen we rond 6 uur in de middag aan in Nelson, HEERLIJK om Bauk en Dan weer live te zien.. lekker kroepe en bijpraten.. heel gek om hun huis in het echt te zien en dat uitzicht!! Fenomenaal!! Foto's volgen gauw :) Na een lekkere maaltijd zijn we gaan slapen. We zitten al redelijk in het ritme, maken ons zo klaar om even de buurt te verkennen. Hendrik en ik hebben dat al gedaan met een rondje joggen wat niet echt meevalt met al die stijle heuvels hier haha.. maar goed wel goed voor de beenspieren!! Nou wij genieten hier lekker van alles, en oja heb ik al verteld dat we hier heeerlijk in de korte broek zitten met slippertjes aan (wil jullie niet de gek aansteken ofzo maar vondt het wel belangrijke info om met jullie te delen ;))

Henk en Clasien

Heel bijzonder, de laatste dagen dacht ik al... ze moeten toch bijna vertrekken, maar wanneer was het ook alweer precies? morgen dus.
Ik wens jullie samen met jullie familie een hele goede reis toe en een hele bijzondere tijd samen in Nieuw Zeeland!

Dionyse

Heyyy hoii!

Wat leuk dat jullie hier weer verhalen gaan posten.
Kunnen we alle belevenissen weer wat dichterbij mee maken. Wij wensen jullie en de rest van de familie een hele gezellige en goede tijd toe!

Liefs Cor, Dionyse en Finn

SESK

Wy binne der klear foar..

Oant moarn by de Brouwer express :)

mem

Wy binne der klear foar, eindelik hjer, it wurdt no tiid.....pfff, wat sil ik bliid wêze as wy yn de taxi sitte.........op nei NZ, .........it is mei de rêst dien, de filistijnen komme!!!!!We ha der sin oan!

Anne

Leuk, weer mooie verhalen lezen. Veel plezier!

bauk en dan

Nou skeet vol verwachting klopt ons hart jullie zitten nu nog ergens in Hong Kong, morgenochtend pik ik tante matty op van het vliegveld en dan 's middags jullie allemaal wat heerlijk

oant moarn

dikke tut

De brouwers

Wij zijn nu op het vliegveld van Hong Kong. Omdat we even moeten wachten maken we gebruik van het free internet. We hebben een goeie eerste vlucht gehad en een goed rustmoment in Hong Kong.
nu zijn we klaar voor de volgende vlucht! Het is hier nu 20:45 Hong Kong time.

Oant moarn Bauk and Dan!

dikke tuuut

silke

we zijn er bijna... we zijn er bijna maar nog niet helemaal... kontje kaal

Esther Keegstra (Dijkstra)

Wat leuk om zo jullie belevenissen te kunnen volgen!
Ik las dat jullie inmiddels goed zijn aangekomen.
Na een lange reis nu heerlijk genieten met elkaar!!!
Heeeeel veel plezier!!!

Groetjes Eshter

Dionyse

Hoi hoi allemaal!

Goed te horen dat jullie allemaal goed zijn aangekomen!
Nou maar lekker genieten van het lekkere weer en van elkaar!
Goed weekend!

Liefs Dionyse

Bennie

Hee globetrotters,

Nog wel onwerkelijk dat jullie nu aan de andere kant van de wereld zitten. Vanavond even met julllie geskypt en dan lijkt het weer dichtbij. Mooie foto's trouwens op de site, hopenlijk gaan er nog veel volgen.
Met Indy gaat het goed en met de goudvis ook.
Tot skyp of sms.

groet, Bennie en Annie

Andries en Tineke Scheper.

Hoi Fam Brouwer.

Wat leuk om zo jullie te volgen in nieuw Zeeland.
Krijgen wij ook jullie indrukken mee en beleven wij er iets ook van.
Wij hebben het gevoel dat we dicht bij jullie zijn vooral via Skype natuurlijk.
groetjes van ons uit het mooie GRUNN.

mem kamstra

Eindelijk zijn jullie in Nieuw-Zeeland , en een goede reis gehad .We wensen jullie een hele bijzondere tijd toe ,aan de andere kant van de wereld. Maar via skype en internet kunnen we gelukkig contact houden. We kunnen zelfs meegenieten van de mooie omgeving via jullie foto's .
veel liefs van Jaap en Finny

Jantine,Richard en Sven

Hey Toppers,

Mooi dat jullie goed aangekomen zijn super!
Geniet er lekker van en maak maar veel mooie foto's.
En alvast een hele gezellige bruiloft.

groetjes de tabakjes

Berber en René

Hey Hey

Fijn dat jullie goed aangekomen zijn. Nu maar lekker genieten van de tijd dat jullie met elkaar zijn. En een super mooie trouwerij toegewenst. Heel veel plezier nog!!

Veel liefs xx

Baukje en Ruurd

Hey Familie Brouwer!

Wat leuk allemaal weer om te lezen. Fijn dat jullie allemaal goed zijn aangekomen. Het is een hele reis.
Wat zal het heerlijk zijn om Baukje en Dan weer in de armen te kunnen sluiten.
Maar lekker genieten met jullie allen, en ik kijk uit naar het volgende verhaal en foto's!! (wat wonen Baukje en Dan prachtig!!!)

Dikke tut

Doingoood